Nu Skin Chooses Pure Storage for Hybrid Cloud Nirvana

Cloud Block Store for AWS enables Nu Skin to achieve reliability, efficiency, and enterprise capabilities across all clouds
Nu Skin Selects Pure Storage as Data Storage Provider

Mountain View, Calif. – December 3, 2019 — Pure Storage (NYSE: PSTG), the data solutions leader delivering a modern data experience announced today that Nu Skin, a global leader in premium-quality beauty and wellness products, has chosen Pure to unify on-premises and public cloud deployments. By transitioning essential applications to the cloud using Pure’s Cloud Block Store for AWS, Nu Skin has access to real-time data to run hypothetical if-then analyses to draw insights on distributor performance and internal processes and use those insights to make critical data-driven business decisions.

“With the help of Pure Storage, we completed our cloud migration and kept the business running during our transition to AWS with no interruptions.”

Joe Sueper
VP Global Infrastructure & Operations, Nu Skin

“Running Cloud Block Store, we experienced an 80:1 data reduction, improving the performance of our critical applications and ultimately reducing costs.”

Beyond cost savings and improving application performance, the migration also allows Nu Skin to continue providing its employees with rewarding business opportunities and offering customers premium-quality products, all powered by a seamless hybrid cloud strategy.

“Pure Storage and Nu Skin are both rooted in innovation, so this partnership to enable Nu Skin’s journey to the cloud is a natural fit,” said Prakash Darji, VP and GM, Pure Storage. “As a key element of Nu Skin’s hybrid cloud transition, Cloud Block Store helps Nu Skin improve efficiencies and gain the flexibility it needs to remain competitive.”

Sobre a Pure Storage

A Pure Storage (PSTG na bolsa de valores de Nova York) recupera o tempo dos tecnólogos. A Pure oferece uma experiência avançada de dados que capacita as organizações para realizar suas operações como um verdadeiro modelo de armazenamento como serviço automatizado, em várias nuvens e com facilidade. Uma das empresas de TI de crescimento mais acelerado da história, a Pure ajuda os clientes a usar os dados e também a reduzir a complexidade e as despesas de gerenciamento da infraestrutura que os sustenta. Com um dos melhores índices de satisfação do cliente entre empresas B2B, a carteira de clientes em constante expansão da Pure está entre as mais satisfeitas do mundo.

Os logotipos da Pure Storage, do "P" da Pure e da Portworx são marcas na lista de marcas registradas em www.purestorage.com/legal/productenduserinfo.html da Pure Storage, Inc. Outros nomes são marcas registradas de seus respectivos proprietários.

Atendimento à imprensa
Rena Fallstrom
Public Relations, Pure Storage
ENTRE EM CONTATO
Dúvidas ou comentários?

Tem dúvidas ou comentários sobre produtos ou certificações da Pure?  Estamos aqui para ajudar.

Agende uma demonstração

Agende uma demonstração ao vivo e veja você mesmo como a Pure pode ajudar a transformar seus dados em resultados poderosos.

Telefone: 55-11-2844-8366

Imprensa: pr@purestorage.com

Sede da Pure Storage

Av. Juscelino Kubitschek, 2041

Torre B, 5º andar - Vila Olímpia

São Paulo, SP

04543-011 Brasil

FECHAR
Seu navegador não é mais compatível.

Navegadores antigos normalmente representam riscos de segurança. Para oferecer a melhor experiência possível ao usar nosso site, atualize para qualquer um destes navegadores mais atualizados.