Pure Storage-analistenrapporten

Unified Fast File and Object-storage van Pure

ESG onderzoekt hoe Pure Storage en haar Unified Fast File and Object-oplossingen bij veel organisaties de kern kunnen vormen van een strategie om de "waarde van data te maximaliseren".

Waarom Pure Storage Portworx koopt voor 370 miljoen dollar

Volgens IDC groeit de markt voor containerinfrastructuur-software met een samengesteld jaarlijks groeipercentage van 63%. IDC-analisten geven inzicht in waarom de overname van Portworx door Pure voor beide bedrijven een uitstekende strategische investering is.

Gigaom-logo

GigaOm Radar voor algemene opslagsystemen voor bedrijven

GigaOm plaatst Pure FlashArray als uitblinker (Outperformer) op het Radarrapport 2020 en noemt de producten van Pure "goed architeerbaar, eenvoudig te beheren en ontworpen met het oog op een evenwichtig en efficiënt gebruik in reële bedrijfsscenario's".

451 Research-logo

Pure Storage neemt Portworx over, verkrijgt volledig Kubernetes-opslag- en datamanagementplatform

451 Research biedt perspectief op de intentie van Pure Storage om Portworx, een toonaangevend Kubernetes-dataservices-platform, over te nemen.

DCIG-logo

Enterprise-all-flash-arrays technisch bulletin voor Pure Storage

DCIG schetst de voordelen van een all-flash-opslaginfrastructuur voor alle actieve workloads en biedt een analyse van de Pure Storage FlashArray//X-reeks.

IDC-logo

Architectuurkundige ontwerpbeslissingen dragen direct bij aan een betere klantervaring voor Pure Storage FlashArray-gebruikers

Het architectuurontwerp kan een grote invloed hebben op de levenscyclus van de enterprise-storage. IDC onderzoekt de architectuur-ondersteuning van Pure FlashArray voor Evergreen Storage, waarbij de nadruk ligt op softwaregedreven architectuur, stateless controllers, modulariteit van de componenten en eenvoud van het ontwerp.

IDC-logo

Containerisering van de belangrijkste business workloads: Evaluatie van de aanpak om te voldoen aan de persistente opslagvereisten in containers

IDC analyseert de verschillende benaderingen ter ondersteuning van data-persistentie voor applicaties die op containers draaien. Daarnaast worden de nieuwste functies en marktdifferentiatie beoordeeld voor Pure Service Orchestrator™, gedeelde storageservices van Pure voor container- en cloud-omgevingen.

Pure Storage: FlashArray File Services

ESG onderzoekt Pure FlashArray File Services om na te gaan of het Purity//FA-besturingssysteem in staat is om geconsolideerde opslag te bieden voor blocks en files uit een gedeelde opslagpool met wereldwijde deduplicatie en compressie.

Data-uitvallen

Bevestig uw behoefte aan proactieve dataprotectie met het overzicht van 451 Research van de risico's en kosten van data-uitval.

451 Research-logo

Pathfinder: Multicloud en hybride cloud Het pad vooruit voor opslaginfrastructuur

Vanwege de opkomst van hybride cloud- en multicloud-omgevingen geeft 451 Research aan waar organisaties op moeten letten bij het selecteren van cloud-opslagdiensten en wat potentiële valkuilen zijn.

451 Research-logo

Zakelijke impact briefing: De toekomst voor dataopslag is verenigd

451 Research beschrijft de belangrijkste drijfveren voor verenigde block- en file-datastorage.

Pathfinder-verslag: Zonder flexibele opslag is er geen flexibele IT

In dit Pathfinder-verslag onderzoekt 451 Research hoe de keuze van het juiste opslagplatform en de juiste omvang van uw opslagsystemen kan helpen om storingen in uw IT-flexibiliteit aanzienlijk te verminderen of te voorkomen.

451 Research-logo

Zakelijke impact briefing: Bedrijven gaan over op een uniforme hybride cloud

451 Research onderzoekt de belangrijkste zakelijke drijfveren achter de implementatie van verenigde hybride cloud en het belang van een effectieve cloudstrategie.

Zijn desktops gedoemd? Trends in de digitale workspace, VDI en DaaS

VDI staat op het punt door te breken en de wijze waarop traditionele desktops, applicaties en data aan eindgebruikers worden geleverd, te veranderen. ESG benadrukt de trends in digitale workspacess en VDI, plus de drijfveren, voordelen en uitdagingen van VDI-implementatie.

IDC-logo

Pure Storage introduceert een nieuwe "Unified Fast File and Object"-marktcategorie tijdens de Accelerate User Conference

Ontdek de belangrijkste punten van de aankondigingen tijdens Pure Storage Accelerate 2020 en hoe "Unified Fast File and Object" nieuwe marktkansen biedt, de totale beschikbare markt van Pure vergroot en nieuwe mogelijkheden biedt voor privé- en cloud-gebaseerde oplossingen.

ESG-logo

Pure Storage ActiveDR: Bijna-zero RPO met Continue Asynchrone Replicatie technische beoordeling

In deze technische beoordeling onderzoekt ESG ActiveDR van Pure Storage om na te gaan of de software in staat is om bijna-zero RPO-protectie te bieden met continue replicatie en snelle recovery. ESG heeft ook de failover zonder impact van ActiveDR getest, evenals het gemak van de inzet en het beheer.

IDC-logo

Pure Storage agile dataservice levert de "Moderne Data Experience"

Ontdek de betekenis van de term moderne data experience en hoe dit aansluit bij het leveren van een enterprise-infrastructuur die flexibel, uiterst beschikbaar, hoog presterend en efficiënt is. Daarna komt kort aan bod hoe de flexibele dataservices van Pure Storage voldoen aan de eisen van de moderne data experience.

IDC-logo

Pure Storage introduceert een krachtig alternatief voor HFA's voor de workloads van secundaire opslag

Ervaar waarom all-flash-arrays (AFA's) indrukwekkende voordelen bieden ten opzichte van arrays op basis van harde schijven (HDD's) voor workloads.

451 Research-logo

Pure Storage onthult het plan om de 'moderne data experience' te accelereren

In de aanloop naar de 10e verjaardag van het bedrijf, heeft Pure Storage de jaarlijkse gebruikersconferentie gebruikt voor het onthullen van een plan waarmee het stelt minstens de komende tien jaar door te kunnen innoveren. Met het oog op de rol die het bedrijf speelt bij het mogelijk maken van de 'moderne data experience', onthulde het bedrijf een aantal nieuwe producten en mogelijkheden waarmee het bedrijf zich op dit gebied kan profileren.

Pure Storage pitcht QLC-flashopslag tegen scherpe prijzen

Het bedrijf is de eerste grote speler geworden met een opslagsysteem dat is ontworpen om de opkomende goedkopere QLC-versie van flash te gebruiken, tegen prijzen die tot 40% lager zijn dan die van bestaande oplossingen. Het doel is om het gebruik van all-flash-storage uit te breiden. Heeft Pure deze stap goed getimed?

Forrester-logo

De Total Economic Impact™ van Pure Storage FlashArray-storage-oplossingen

Kostenbesparingen en zakelijke voordelen worden mogelijk gemaakt door FlashArray storage-oplossingen

IDC-logo

Enterprise storage maakt digitale transformatie in het wereldwijde retailbanking mogelijk

Het wereldwijde bankwezen geeft veel geld uit aan big data en de uitgave aan analytics zal in 2019 in de buurt komen van 26 miljard dollar en groeit jaarlijks met 13%.

MIT Tech Review Insights

Wereldwijd rapport 2018: Het belang van AI

De data, verzameld onder meer dan 2.300 leiders van organisaties wereldwijd, verkennen het enorme potentieel - en de uitdagingen - die bedrijven moeten aangaan om data-intelligentie te ontsluiten met AI.

Forrester-logo

The Total Economic Impact™ Of Pure Storage For SaaS Providers (De Total Economic Impact™ van Pure Storage voor SaaS-providers)

Pure Storage heeft Forrester Consulting opdracht gegeven een Total Economic Impact™ (TEI)-onderzoek uit te voeren.

IDC-logo

Evergreen Storage Has Changed Customer Expectations (Evergreen Storage heeft de verwachtingen van klanten veranderd)

Met de aankondiging van de Evergreen Storage in 2015 veranderde Pure Storage de storage-upgradecyclus voorgoed.

IDC-logo

Element of Value-Based Care (Het element van waardegerichte zorg)

In dit door Pure Storage gesponsorde IDC Whitepaper wordt ingegaan op het belang van IT-storage vereisten in de zorgsector voor de groeiende markt van leveranciers, waarbij de nadruk wordt gelegd op de manier waarop all-flash-opslagoplossingen kunnen worden gebruikt om sneller toegang te krijgen tot patiëntgegevens.

NEEM CONTACT MET ONS OP
Vragen, opmerkingen?

Hebt u een vraag of opmerking over Pure-producten of certificeringen?  Wij zijn er om te helpen.

Een demo inplannen

Plan een livedemo in en zie zelf hoe Pure kan helpen om jouw data in krachtige resultaten om te zetten.

Bel ons: 31 (0) 20-201-49-65

Media: pr@purestorage.com

Pure Storage

Herikerbergweg 292

1101 CT . Amsterdam Zuidoost

The Netherlands

Uw browser wordt niet langer ondersteund!

Oudere browsers vormen vaak een veiligheidsrisico. Om de best mogelijke ervaring te bieden bij het gebruik van onze site, dient u te updaten naar een van deze nieuwste browsers.