Pure lanceert Technology Alliance Partner Program

Dankzij Pure’s nieuwe TAP-programma kunnen klanten met vertrouwen investeren in gezamenlijke oplossingen

Amsterdam, 30 oktober, 2019 – Pure Storage (NYSE : PSTG), Pure Storage introduceert het Technology Alliance Partner Program (TAP), een programma voor deelnemende technologie- en alliantiepartners. Vandaag de dag vereisen klanten een strategische integratie en partnership tussen leveranciers om de uitdagingen aan te gaan die samenhangen met de moderne business. Met het TAP-programma kan Pure Storage samenwerken met alliantiepartners, gericht op wat het meest essentieel is voor strategische beslissers – het bouwen van de beste hybride cloud, de overgang naar snelle geconsolideerde architecturen en het halen van businesswaarde uit AI en analytics.

Het TAP-programma is bedoeld om een gestructureerd raamwerk te bieden voor partnerbetrokkenheid, go-to-market en de ontwikkeling van oplossingen voor gezamenlijke klanten, die voldoen aan de Pure-standaarden voor hoge toegevoegde waarde. Binnen het programma krijgen alliantiepartners toegang tot de meest recente API’s en ontwikkeltools van Pure voor strategische integratie, resulterend in betere zakelijke resultaten voor de gezamenlijke klanten. Alliantiepartners krijgen ook toegang tot Pure-hardware via een nieuw on-site demo lab.

“Onze alliantiepartners stellen klanten in staat om hun doelstellingen sneller en effectiever te bereiken. Met dat in het achterhoofd hebben we dit programma ontworpen om het voor ecosysteempartners makkelijker te maken met Pure samen te werken aan gezamenlijke initiatieven en oplossingen,” zegt Katie Cobert, VP of Alliances, Pure Storage. “Het TAP Program is een belangrijke stap binnen ons technologie-alliantie ecosysteem. Door meer middelen beschikbaar te stellen voor integratie met onze ecosysteem partners, maken we het klanten mogelijk om snel en met vertrouwen de waarde van investeringen uit te breiden via een actief netwerk van geïntegreerde en gevalideerde oplossingen.”

Samen met een gevarieerd en uitstekend presterend ecosysteem van technologie-alliantiepartners biedt Pure Storage gezamenlijke oplossingen die de private cloud, multi-cloud, analytics, artificial intelligence, geïntegreerde systemen en moderne dataprotectie omvatten.

Artificial Intelligence

Artificial Intelligence (AI) vertegenwoordigt de toekomst van de business. Zowel gevestigde ondernemingen als nieuwe zullen AI moeten benutten om te slagen. Pure Storage heeft samen met alliantiepartners bijgedragen aan het toegankelijker maken van AI voor klanten van iedere omvang en reikwijdte. Bijvoorbeeld AI-Ready Infrastructure (AIRI), een gemeenschappelijk aanbod van NVIDIA en Pure dat heeft gediend als fundament voor innovatietrajecten, bedoeld om klanten te helpen met het benutten van AI voor het bereiken van een voorsprong op de concurrentie.

“Gezamenlijk maken NVIDIA en Pure het bedrijven mogelijk om sneller met hun AI-reis te beginnen,” zegt Charlie Boyle, General Manager van DGX-systemen bij NVIDIA. “AIRI, de eerste AI-at-scale oplossing voor ondernemingen, heeft organisaties overal ter wereld geholpen om de complexiteit van infrastructuurontwerp weg te nemen, met snellere en eenvoudiger implementatie en beheerbaarheid. We zien uit naar een verder partnership voor het bouwen van onderscheidende oplossingen voor de onderneming, via Pure’s Technology Alliance Partner programma.”

Geïntegreerde systemen

Cisco is een van de alliantiepartners met wie Pure een langdurige relatie heeft. Pure Storage en Cisco hebben hun klanten geholpen met het behalen van betere zakelijke resultaten dankzij gezamenlijke oplossingen. “Cisco is zeer verheugd met de aankondiging van Pure’s Technology Alliance Partner Program,” zegt Nick Holden, Vice President of Global and Strategic Partnerships, Global Partner Organization bij Cisco. “We hebben ervaren dat innovatie het beste werkt als bedrijven hand-in-hand samenwerken, zoals de afgelopen jaren is gebeurd voor enkele van onze belangrijkste geïntegreerde oplossingen: FlashStack, Intersight en MDS. We blijven graag samenwerken met Pure aan nog innovatievere oplossingen, via dit nieuwe partnerprogramma.”

Over Pure Storage

Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt innovators een betere wereld te bouwen met data. Pure's dataoplossingen stellen SaaS-bedrijven, cloud service providers, ondernemingen en de publieke sector in staat real-time te beschikken over veilige data. Deze data kunnen zij inzetten voor bedrijfskritische productie, DevOps, en moderne analyse in een multi-cloud omgeving. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis. Het bedrijf maakt het klanten mogelijk om snel de nieuwste technologieën in te zetten, waaronder kunstmatige intelligentie en machine learning. Hiermee kunnen zij de waarde van hun data maximaliseren om concurrentievoordeel te behalen. Met een NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:

Voor meer informatie:

Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

NEEM CONTACT MET ONS OP
Vragen, opmerkingen?

Hebt u een vraag of opmerking over Pure-producten of certificeringen?  Wij zijn er om te helpen.

Een demo inplannen

Plan een livedemo in en zie zelf hoe Pure kan helpen om jouw data in krachtige resultaten om te zetten.

Bel ons: 31 (0) 20-201-49-65

Media: pr@purestorage.com

Pure Storage

Herikerbergweg 292

1101 CT . Amsterdam Zuidoost

The Netherlands

Uw browser wordt niet langer ondersteund!

Oudere browsers vormen vaak een veiligheidsrisico. Om de best mogelijke ervaring te bieden bij het gebruik van onze site, dient u te updaten naar een van deze nieuwste browsers.