Pure Storage en SAP versterken hun partnerschap

Gezamenlijke support en nauwe samenwerking geeft klanten het vertrouwen om bedrijfskritische SAP workloads op FlashArray uit te voeren

Amsterdam1 april, 2020  — Pure Storage heeft het platina-niveau bereikt in het SAP PartnerEdge-programma en is nu een wereldwijde technologiepartner van SAP. Pure Storage's FlashArray, gecertificeerd voor SAP HANA, biedt grote waarde aan klanten en service providers die bedrijfskritische SAP-workloads uitvoeren. Deze uitbreiding van het partnerschap helpt klanten betere bedrijfsresultaten te halen, door middel van gezamenlijke technische ondersteuning, competentiecentra en vergaande technologie-integraties tussen de twee bedrijven op het gebied van intelligente enterprises, SAP S/4HANA, cloud computing, storage en virtualisatie.

“Als wereldwijde technologiepartner wil Pure Storage graag de samenwerking met SAP op een nieuw en hoger peil brengen”, zegt Michael Sotnick, Vice President, Partners, Alliances and Business Development, Pure Storage. “We hebben onze reputatie opgebouwd op basis van innovatie, prestaties en uitzonderlijke klantenservice. We kijken uit naar het creëren van een raamwerk voor vergaande integratie en samenwerking tussen producten en technologieën van SAP en onze Evergreen-platforms.”

“De uitbreiding van het wereldwijde technologiepartnerschap met Pure Storage toont de waarde aan van het klantgerichte ecosysteem van SAP: nauwe samenwerking met partners die het potentieel hebben om direct waarde te leveren voor talloze toepassingen bij klanten”, zegt Marc Rolfe, Senior Vice President, Global Business Development and Ecosystems, SAP. “Samen streven we naar betere resultaten, hogere winsten en snellere innovatie voor onze klanten.”

Meer informatie over gezamenlijke oplossingen van Pure Storage en SAP https://www.purestorage.com/nl/solutions/applications/sap.html.

+++

Any statements contained in this document that are not historical facts are forward-looking statements as defined in the U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Words such as “anticipate,” “believe,” “estimate,” “expect,” “forecast,” “intend,” “may,” “plan,” “project,” “predict,” “should” and “will” and similar expressions as they relate to SAP are intended to identify such forward-looking statements. SAP undertakes no obligation to publicly update or revise any forward-looking statements. All forward-looking statements are subject to various risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from expectations. The factors that could affect SAP's future financial results are discussed more fully in SAP's filings with the U.S. Securities and Exchange Commission (“SEC”), including SAP's most recent Annual Report on Form 20-F filed with the SEC. Readers are cautioned not to place undue reliance on these forward-looking statements, which speak only as of their dates.

© 2020 SAP SE. All rights reserved.

SAP and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP SE in Germany and other countries. Please see https://www.sap.com/copyright for additional trademark information and notices.

Over Pure Storage

Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt moderne organisaties data om te zetten in zakelijk voordeel. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis en helpt klanten data te benutten, terwijl de complexiteit en de kosten van het beheer van de onderliggende infrastructuur worden verminderd. Pure levert een moderne data-ervaring waarmee organisaties naadloos via meerdere clouds kunnen opereren met een geautomatiseerd storage-as-a-service model. Met een gecertificeerde NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:

Gartner September 2019 Magic Quadrant for Primary Storage

Voor meer informatie:

Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail:

purestorage@checktwice.nl

Uw browser wordt niet langer ondersteund!

Oudere browsers vormen vaak een veiligheidsrisico. Om de best mogelijke ervaring te bieden bij het gebruik van onze site, dient u te updaten naar een van deze nieuwste browsers.